Feeds:
文章
留言

Archive for 2009 年 5 月 30 日


某天,大少心情極靚,找這個平日囉囉唆唆的媽媽來聊天。

「媽咪,知唔知五年之後我就十八歲喇?」

「係咩?五年之後?」

大少用力地點點頭,說:「係呀!係咪到時就係成年人?」

「係呀。」

「咁咪要換成人身份證?」

「係呀。」

「咁個兒童身份證呢?係咪會收番?」

「當然啦!一個人唔可以同時擁有兩個身份證。」

「咁咪要再去入境處度排隊換證?」

「係呀。不過可以網上預約。」

「咁係咪要再影過身份證張相?」

「當然囉。唔通你認為五年之後你個樣同依家一樣?」

「其實應該差唔多啫,點解攞親證件都要去影相?」

「因為簽發證件時,要確保你就係相中人,證件中所有資料都係真確,唔係假冒,所以一定要你的近照。」

「哦!咁如果五年之後我個樣無變呢?係咪都要再影過相?」

「傻仔!你兩年前讀五年級時同依家個樣都差好遠,仲講五年之後?梗係要影過啦!」

「咁除咗要換身份證外,仲有咩十八歲可以做?」

「喺我心目中,無咩特別指定要十八歲先至做得,但你既然問到……」

「係乜野呢?」大少閃著期待的目光。

「你都知道五年之後你就十八歲啦,點解你啲思想同行為仲停留喺八歲,可唔可以似番十三歲先,然後至再諗五年之後究竟可以做啲咩?」

「唓!」大少即時鼓起泡腮,說:「媽咪,你兜咁大個圈,原來又係話我似細路,唔同你講。」大少返入房。

看!除了身高外,我無法想像眼前這位小朋友竟然已十三歲,更難想像五年之後,他是一個十八歲的大男孩時,會是什麼模樣。

Read Full Post »